Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: VNO
Data: 2009-01-25 15:09:13
nezinai kam LT magistor diplomas?
Pvz dirbti kokiam nors UAB Rimi prekiu grues vadybininku.
laimesi konkursa (jis kitka vienoda su konkurentais) vien del to, kad jis pas tave yra.
gal nezinau, bet LT yra n+1 imoniu, kurie darbina vadybininkus ir ziuri ar jis turi magistro laipsni.
Nezinau kada prades ziureti i darkto laipsni priiman pardavineti kojine ar surius, bet prie magistro priejo.

VNO