Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-01-25 18:20:17
    IMHO skirtumai turetu mazeti.

    Ish savo praktikos. Pirma diploma kai gavinejau, puse laiko atsimokiau
dieniniam, po to vakariniam. Ir vienoje ir kitoje grupeje tas pats - 80
proc. zmoniu atejo del diplomo. Zinios - px, man tama tarpe irgi.  Dabar
mokausi neakivaizdiniam. Bent jau puse grupes (pagrindinai tie, kuriems
taijau ne pirmas aukstasis) tikrai nori mokytis. Ash irgi. Neisivaizduoju
varianto, kad einu uz savo babkes, ten kur man neidomu ir darau kazkokias
nuolaidas destytojams arba perku kursinius. Jei destytojas nesuperinis -
eini ir pats renkiesi info apie destoma dalyka.

    Na ir be abejo reikia ziureti specialybe, nes dabar biski bardakas pas
mus. Pavyzdziui koks eilinis koderis programeriu firmoje. Diplomas cia jau
nedidelis rodiklis - magistras su 6-iais metais studiju univieroje be
praktikos... Geriau jau koks PTU atstatovas su tiek metu patirtimi. Ish
kitos puses medikas savamokslis... Irgi nekas... Todel IMHO vieno atsakymo
negali buti. Vienose pareigose diplomas px - pirktinis, harwardas ar visai
nera. Kitur -  priesingai.