Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: ejs
Data: 2009-01-24 15:50:53
VNO wrote:

> Bet kokio darbo (bakalauro, magistrinio ar keliu tvarkymo) esme -
> kokybe. Nes vis gi reiktu nepamirsti, kad darbo parasymas yra tik
> dalis rezultato. Darba reikai dar apginti.

FUD. Darbo esmė būtent ir yra jo parašymas - medžiaga, metodai,
principai. Tinkamai surinkęs medžiagą ir turėdamas gerą metodiką, gali
apginti bet ką.

> O va cia darau isvada, ksip musu univeru "specai" nesugeba
> atfiltruoti silpnu.

ateik, padirbsi, pafiltruosi. Magistro laipsnį tikiuos turi, nes kitaip
paskaitų skaityti negali. Už kokius 800 prieš mokesčius.

> Nes : 1. praktiskai visi parase apsigina
> (tikrintojai neismano ka tikrina). Darbas turi buti arba paprastutis
> arba bendrai visiems suprantamas. Kitaip komisija nesupras apie ka
> kalba :)

ja ja. Plaukiojom, žinom. Tamstos nuostabai: prieš gynimą yra katedros
posėdis, kuriame sprendžiama kam geriau dar nesiginti.

> 2. jei ginyba bus bloga ir studencioka ismes - tai gi bus
> problemos pas darbu vadova, kuris yra is tu paciu univero specu
> burelio:)

jei valdžios nurodymu visi darbai turi būti apginti, jokia komisija nepadės.

> Uzdaras ratas.
>
> kai pas studijavau (vgtu vadyba), jau 3-ame kurse zinojau apie ka
> rasysiu darba. specialia isrinkau tema, kuria pats sugalvojau, pats
> padariau darba. analizes, apklausosir t.t. - viska pats.

Matai kaip. O aš negalėjau pats, nes niekas neskyrė babkių važinėti po
Europos bomžynus. Teko naudotis statistika.

--
  ejs