Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-01-24 15:34:04
Ha! Tu tada viskiskai nesupranti kas yra mokslas, ir painioji moksla su
verslu.
Gudresni moskle gauna popieriukiu ir dingsta, o pasilieka tik tie kurie
is tikruju moka geriausiai, T.y yra daktaru kurie jau pamirso/nezinojo
savo dalyka, o yra bakalauru kurie zino viska ypac gerai.

Ir, pridesiu, kad kartais yra tokiu dalyku, kurios desto universitetose,
kurie nera is pradziu suprantomi, bet veliau matosi kad yra ypac svarbus.

O siaip, pirkimas diplominio ar magistrinio, tai problema tame kad pagal
ATiGT istatyma, plagiavimas nera leigziamas. O originalusus autorius
turi teise pareikalauti kad jo vardas ir pavarde butu ant kurinio.
Neturtines autoriu teises vadinasi tai. JAV tokio principo nera,
Europoje yra.