Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-23 16:33:18
Aga.

Griežtesnė analogija būtų:
"Radau puslapį 'pigizole.net', jie man padėjo rasti žmogų, kuris paėmė iš manęs pinigus ir davė maišelį su neaišku kuo. Namie parūkiau - NEVEŽA. Patarkite, ar galiu per teismą išieškoti savo pinigus ir prisiteisti neturtinę žalą už nepatirtą kaifą?"

Be abejo, akademinis nesąžiningumas mano žiniomis nėra LR nusikaltimas anei baudžiamasis nusižengimas anei administracinis pažeidimas. Bet visgi, įdomu, kuo baigtųsi. :)