Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-23 17:24:45
O siaip gal nebloga ideja butu, dulkinti visus tokius susiktus "studentus"...
Nes vaiksto ereliai ir vistos, wai wai wai, as MAgistras(-e).... dalbajobE, o ne magistrE.

Eimaz, gero kelio tavo tupai kolegei. Del pinigu visiskai neuzjauciu. O uz ideja - aciu. Reiks ikurti ir man "diplominiu rasymo studija".
Imsiu 2x maziau avanso, ir VISUS IS EILES darbus copy-paste nuo belekokios wikipedijos desiu... Lai eina i teismus, uz sukciavima :)))

Ate, neturiu diskusijos su jumis.
Johnas