Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-01-23 17:49:44
kazkada mokykloj gal ir esu kokia nesamone nusirases ar smulkmena.
univere nenusirasinejau, nenesiau kokio ne savo daryto darbo ar panasiai.
kadangi mokausi as ne valstybiniam kokiam lietuvos univere, tai pas mus
retai kam susisviecia sugalvot nusirasyt. ketvirtakursi viena pas mus va
pries pora savaiciu pasalino metams uz nusirasinejima.
tiesiog egzaminus, kolius priziuri ne destytojai, o administracijos
darbuotojai, pagauna bent jau 90% atveju.
o diplominio dar nerasiau, bet ir pirkti minties nekyla.