Tema: Re: reiktu patarimo del "auksineplunksna.com"
Autorius: ejs
Data: 2009-01-24 15:40:38
VNO wrote:

> kas per "grey market" jei vel skaitome pirini posta: " paeme uzstata
> 1800Lt (bendra magistrinio kaina kazkas ~3200Lt), pasirase sutarti,
> yra zmogaus vardas, pavarde, asmens kodas, uz ka paimti pinigai, kad
> jei darbas netinkamai parasomas,  grazinami pinigai ir t.t."
>
> zinai kas yra: uzstato paemimas ir rutartis? :)

rutartis sakai? O pats ką tik nepateisinai karštų analinių metodų.

O beje vykdytojas mano, kad sutartis įvykdyta tinkamai.

> tai cia jokios problemos - imam bet koki profesoriu pazystama ir jis
> bus ekspertu. o gal ir profesoriaus nereikes.

O kita pusė turi kitą profesorių, kuris teigia priešingai. Ką darom?

> taip, matyt _teismui_ reikes. Bet tai nereiskia, kad teismui cia ne
> vieta.

IMHO, teismas yra pati paskutinė instancija kur užsakovas šiuo atveju
norėtų kreiptis.

> be to uzsakovui manau nera ko baimintis - nes nupirkta preke
> nebutinai po to butu priduodama univerui. kaip ir sakiau imho -
> magistrinius tikrina ir bet ka copy/paste nepriduosi.

Jetau, žmogau, atsipekėk.
Ant Lietuvos XXI amžius ir kryzė - jama bet kokį š...
Kaip prieš kelis metus pareiškė vienas iš bakalauro laipsnio gynimo
komisijos pirmininkas - 'tiems, kas nieko nesupranta - rašom devynis;
kas bent kažkiek orientuojas - dešimt'. Vat tokiame š.. ir murkdomės.

--
  ejs