Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Saulius
Data: 2009-10-07 22:22:37
Kokiais epitetais pats pavadintum zmogu, tvirkinusi tavo vaika? Apskritai
zmogu tvirkinusi bet koki vaika? Velnia jis akivaizdziai vartojo ne kazkokiu
mistiniu sumetimu vedamas, tiesiog tai buvo neigiamiausiai zmogu
charakterizuojantis zodis, kuri jis galejo pavartoti televizijos laidoje,
sakyciau netgi pakankamai samojingas pasirinkimas. Jokio akivaizdaus
nesveikumo tame interviu neizvelgiau, siaip gatvej pamates ar isgirdes
pagalvotum, kad eilinis Garliavos "elito" atstovas ir tiek.