Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-06 12:27:55
Mielas Ra-ul. Prašom palikti didesnį gabalą ankstesnės diskusijos, į kurią atsakinėjate. Nes net neįsivaizduoju, ar tik ne į mano žinutę tu čia atsakinėji?

O jei visgi tu apie tai, apie ką aš spėju, tai susemti krūvą pedofilų yra visiškai netolygu susemti vieną pedofilą-teisėją. Netgi pedo-kunigai berods lengviau toleruojami visuomenėje, nes jie mat vargšiukai, be sekso gyvena, visi tokie dievui atsidavę, bet jie irgi nuodėmingi. O tikėjimui vadovauja Dievas visagalis, o ne kunigai, reiškia, bendruomenei žala nėra daroma didelė. (tik betarpiškai nukentėjusiems)

Teisėjas tiesiog fiziškai negali būti nuodėmingas.:) Nes teisėjas valdo visų pasaulietinių žmonių likimus. Ir kaip tu įsivaizduoji savo bylos eigą (tarkim kad ir dėl įtarimo išprievartavus tavo mažametę dukrą), jei ją nagrinėja teisėjas, kuris pats kažkada buvo įsivėlęs į panašų skandalą? Tai reiškia, toks teisėjas ateity tik civilines galės nagrinėti?