Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-06 14:29:50

"Vinetu" <nekenciu@spamo.com> wrote in message
news:haf9gu$lsd$1@trimpas.omnitel.net...
> Konkreciai, knygu pavadinimai, zmoniu vardai ir pavardes + irodymai kad
> jie ne pedai.

Tu dar savo irodymu nepateikei, kad ne nekrofilas. O kai kurie ish tu zmoniu
jau a.a.

> Man tai juokingi tokie pasakymai kad neitikinamai nufilmuota. Nufilmuota
> kaip nufilmuota, svarbu tiesa tai ar ne.
> Itikinamai filmuoti moka tik medija, jie is to duona valgo.

O ar as sakiau, kad neitikinamai. Itikinamas tevo dalbajobizmas sukant shita
juosta. Ir jei pamatyciau tokiu budu apklausta savo vaika, pirmiausia
galvociau, kokiu sankciju imtis pries operatoriu, o tik antroj eilej
galvociau, kaip ten istikro su ta pedofilija.