Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: pjezo
Data: 2009-10-05 14:08:09
klysti. bet kokiu atveju tai nesuveiks.
ir nesuveiks todel, kad smurtas, kaip sprendimo budas, budingi butent nusikalteliams.
ir butent saziningam teisejui yra didziausia tikimybe susilaukti kersto.
Taip kad realybe paprasta- butent smurtas pries teisejus nieko gero neatnes, o gali tik pabloginti- tie kurie "susimastys"- susimastys is baimes- o bijoti normaliu zmoniu nelabai yra del ko- bijoti nusikalteliu- yra del ko.
Taigi tokia"prevencija" tiktai dar pablogina padeti ir tik gali pakenkti eiliniam zmogui.
Gi nusikalteliams tik geriau.