Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-06 12:06:29
Faktus reikia turėti, kad dėti. Kol kas mano vidinis įsitikinimas formuojamas tik tuo, ką mačiau savo akimis per TV/youtube. Žurnalistų parašytomis raidėmis aš tikėti nelinkęs.
O mačiau štai ką:
- 2 filmukus, kur [manomai] Kedys tardo kažkokią [mergaitę] apie sysalus ir kremus. Tardymas ganėtinai kryptingas, tačiau buvo aibė smulkmenų, kurių tiesiog neįmanoma (mano asmenine nuomone) surežisuoti. Apie tas smulkmenas aš nesismulkinsiu, kad netyčia nepakenkčiau ikiteisminių tyrimų eigai.
- Riebią A.Ū. fizionomiją per žinias, kur jis kažką vapena apie "nieko nesuprantu, aš nekaltas, bijau, kad nenušautų".
- Kedžio buvusią sugyventinę, duodančią interviu. Apie ką interviu - nelabai esmė. Esmė vėlgi apie visus kitus požymius, formuojančius mano vidinį įsitikinimą. Ne jos naudai, sakyčiau. Ir, manau, ne dėl to, kad aš jau būčiau nusistatęs priešiškai kažkieno atžvilgiu.
- J.Furmanavičiaus nuotrauką + juridinius faktus apie jo administracinį baustumą. Byla apie Laisvės alėjoje papjautą jaunuolį ir 2 metus nelaisvės manęs nepaveikė jokia kryptimi, nes detalių apie bylą daugiau neturiu, o žurnalisto parašytomis raidelėmis aš linkęs nepasitikėti, nepriklausomai nuo to, ar galų gale tai buvo tiesa, ką jie rašo, ar lengva fantazija.

Visa ši pedofilinė istorija jau skambėjo kiek anksčiau, ir aš šiek tiek paskaitinėjęs tuomet dar nebuvau susidaręs kažkokios tvirtos nuomonės.
Paradoksaliai, po [tariamai] Kedžio atliktų veiksmų, aš labiau linkstu link jo pateiktos įvykių versijos, o ne J.F., A.Ū., bei sugyventinės.

Be abejo, galima kastis giliau. T.y., apeliuojant būtent į tokį spėjimą, kad nemažai tautos būtų linkę labiau patikėti Kedžio pateikta pedo-istorija tik tuo atveju, jei jis nušautų teisėją (pasmerkdamas save ir savo dukrą), būtent taip ir pasielgti. T.y., Kedys, būdamas psichopatas, bet matydamas, kad juo niekas netiki, nusprendžia sulošti va-bank, ir lyg Kalanta paaukoja save vardan savo tikslo siekio. Manau dauguma sutinka, jog jei po tokio skandalo vis dar nebūtų prašnekta apie Kedžio bylos vilkinimus, tai tauta galutinai pasiustų. O dabar kaip tik ir pasiekta tai, jog tauta jau aklai nurašė tariamą pedo-teisėją ir iškėlė Kedį didvyriu.