Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-06 12:30:43
Stabiliai bent sykį per mėnesį atsiranda bent vienas oponentas, kuris diskutuoja su Linu iki tol, kol putos pradeda iš
nasrų dribti. Nesakau, kad oponento argumentai netikę, bet dažnai tai būna Šulijos lygio teoriniai svarstymai ir aš tik
stebiuosi, iš kur Linui tiek kantrybės, galėtų protiškai atsilikusių vaikų darželyje dirbti, jei bogu.