Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-06 16:17:55
gerai, agli sukurti :)
man kaip idejos generatoriui ir autoriu prasau pervesti autorini atlyginima. Bet, prasau kai mokesi mokejimo pavedime nurodyk "uz bulves" nes kitaip mafijos valdoma ir islaikoma vmi ant manes gali uzpulti ir susidoroti.
Mano saskaita LT34 7300 0001 4596 7856, suma rasyk nemaziau trizenkles, bet palieku tikslaiu nuspresti tau. :)

Beje, kaip matote mano teorija kolkas nenugincyta ir regis vystosi toliau. Ziniaskaliadoje pamazu sukama istorija kita linkme, pasirodo jau autobusiukas ir rastas ginklas yra ne kedzio. Kolkas neskelbiama kam jie priklausi, bet jau sakoma, kad buvo nsuatyta kam. Kiekvienas nuovokesnis pilietis supranta, kad siuo metu vyksta intensyvios derybos su keliais valdzios mafijai neitikusiais ar siaip neparankiais asmenimis del ju sukompromitavimo jei jie nepasitrauks is pelningu kontraktu, neatiduos turimo kompromato ar siaip nepasirasys izadus tyleti arba papildomai nesusimokes. Kaip nesenai buvo skelbta politines partijos surenka vos po tukstantuka remeju. Dabar krize, dosniu ranku nebeliko, todel valdantieji bando susirinkti finansavima tokiu budu, arba uzskaityti senas skolas likusias nuo rinkimu (sunku darosi atidirbineti). Manau tuoj islys koks asmuo, kuris bus apkaltintas bendradarbiavimu nuzudant, o jei bus daugiau nesutinkanciu duokles moketi tai ziurek ir pedofilu klanas bus atskleistas. Beje, siuo metu kolkas visai nesunku pakreipti ivykius taip, kad patys pedofilai uzverte furmanaviciu, nes jis atseit buvo arba ju tinklo atstovas, bet isdave, arba b variantas - jis zinojo daugiau ir ketino imtis pries pedofilus veiksmu. Sesuo greiciausiai bus tik tarpine grandis, kuri nelaiku pasitaike netinkamoje vietoje ir turejo informacijos kuri galejo buti pavojinga. Kaip zinia, dabar jau sukama, kad sauta buvo ne is kedzio beretos, tad ivykiai bus pateikti taip, kad kedis bus rastas negyvas, o visa kalte bus suversta pedofilu klanui, kurie norejo pakisti kedi. Beje, tai labai palanku mafijai, nes i klana bus galima itraukti vis viena kita neitikusi asmeni, bent jau koki menesi. Zinaiskalaida tures darbo ir aktyviai formuos nuomone. bus parkisami nepopulairus sprendimai. Bijau, kad si istorija bus rutuliojama iki masiu sukelimu protestams pries pedofilus ir eitinemis, kai kuliminacijos virsuneje bus devalvotas litas. Jau dabar siunciami signalai is svedijos ir tvf, kad latviai nesilaiko savo pazadu pries skolininkus (suprask nenupirko pigiai latvijos), tai bus daromas spaudimas devalvacijai. Sunku tiektis, kad latvijaipavyktu atlaikyti dar viena toki spaudima, ypac jei jis bus sukoncentruotas ir sutaps su padidejusiomis islaidomis susijusiomis su sildymu. Kritus vartojimui drastiskai latvijos sattistika nebegales klastodama duomenu nuslepti relios busenos ir bus devalvacija. Manau, sekantis zingsnis bus po to bus ir lietuvso ir estijos valiutos devalvacijos. Tik lietuvos mafija prisigrobusi euru, tam jau ruosiasi ir per kol zmones eis deginti pedofilu ant lauzu nepastebetai bus ivykdita "pinigine reforma". Prognozuojama, kad tai geltu buti arba lapkricio pirmomis dienomis, arba gruodzio viduryje, kai bus is basiaku surinkti paskutiniai litai ir mafijos pakeisti i eurus (prasidejus sildymo sezonui, arba pries kaledas dauguma isleis net ir turetas kuklias santaupas, kurias mafija isves is lietuvos, kad paskui prisipikusi pigiu litu galetu viska pusvelciui supirkti). Visai gali buti, kad net vp marketas bus pakliuves i nomenklaturines mafijos pinkles (jie gu verslininkai isauge nuo kiosko, o ne partiniai isauge is kgb mokyklu). Vienas is akcininku jau pasitaruke i airija (kaip koks berezovskis), like jau sutinka likviduoti leo ir net pinigu nepraso. Ziurek ar neapaiskes, kad furmanaviciu uzverte kas is vp, jei nesutiks pasidalinti pinigeliais :)

T:)

T:)