Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-10-06 10:40:33
Kita versija (ar paaiškinimas į tavo klausimus): Tiek purvasklaida, tiek teisėsauga gal visgi truputį išsigando galimo skandalo per visą pasaulį, kur ne kokie nors suknisti kunigėliai, bet pats TEISĖJAS tokius dalykėlius daro.
Pakanka jau pričiupti pedo-prokurorą. O įsivaizduojam, kaip būtų sukrėsta teisminė valstybės valdžia, jei tokie "faktai" būtų patvirtinti.

Prokuroras liaudyje ir šiaip yra toks fruktas, kuriuo pasitikėti labai nesigauna. Nes žulikams jie yra baisūs, o kita Lietuvos gyventojų pusė tarkim abejingi prokuratūroje dirbančių asmenų skaidrumu. Tačiau teismas - tai juk tas organas, kuris tave turėtų apginti tiek tuo atveju, jei tave neteisingai kažkas apkaltino, tiek tuo atveju, jei tave kažkas nuskriaudė. Tikėjimas teismine valdžia žmonėse PRIVALO būti, ir tas tikėjimas turi būti aukštesnis už tikėjimą bet kokia kita (politine) valdžios šaka.

Ir įsivaizduok, kai tas tikėjimas yra sunaikinamas. Kas žmonėms lieka? Iki šiol jie bent galėjo kliautis teisingumu. O dabar - basta. Politikoje pensininkų ir mafijos statytiniai karaliauja, teismuose - pedofilai ir kyšininkai. Bažnyčioje - irgi pedofilai. Kur paprastam žmogui ieškoti prošvaistės gyvenime?

Todėl aš manau, kad tariamo J.F. pedofilizmo atskleidimas būtų atnešęs žymiai daugiau pragaišties, nei "demokratinės" naudos. Na, bent jau toks labai skandalingas atskleidimas. Dėl to bangos ir buvo slopinamos. Tyrimas vyksta, bet pavaliukais, pavaliukais, kad nesukelti rezonanso.