Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-06 14:48:10
Linas ne Dievas, jis dar tik mokosi (ir praktiką netrukus atliks su mažais berniukais).

Taigi niekur nesakiau kad indėno argumentai neteisingi - tiesiog jie iš kitos operos. Ta ir esmė, kad jis šaukia, kad
visi teisėjai korumpuoti vagys (biški ir putų nuvarvina šaukdamas), bet tai niekas jam neteigia priešingai, tik
paaiškina, kaip tai atrodo teisiškai - reikia įrodymų, bylų, procesų, sprendimų, nuosprendžių. Kol to viso nėra, jie
nėra vagys ar pedofilai, nors galbūt savo prabangiuose iš kyšių pastatytuose namuose po du vaikų darželius laiko. Taip
teigti leidžia Konstitucijos 31 str.:

31 straipsnis
Asmuo laikomas nekaltu, kol jo kaltumas neįrodytas įstatymo nustatyta tvarka ir pripažintas įsiteisėjusiu teismo
nuosprendžiu.

Už konstituciją referendume balsavai arba tu, arba tavo tėvai. Taškas.