Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: NicMC
Data: 2009-10-05 22:37:44
Linas Petkevicius wrote:
> Privertei ish shikano atsityst. Sudebnaja Psihiatrija, Madgiz 1950
> metai. XI skyrius - maniakaline ir depresine psichoze, bei XXI skyrius -
> psichopatija. Jau tuo metu zmones zinojo, kad psichavotas tipas gali
> tokius verslo planus suregzti, kad genijai tik zagses. Tai neirodymas,
> kad taip ir buvo, taciau gali buti ir tokia versija. O kolkas niekas
> nezino - tik ekspertu burtai.

Nu tu man paaiškink, kiek realu, kad žmogus taip tobulai vidury dienos
sugebėjęs tą teisėją išvilioti, nušauti, įkalti kontrolinį savo guną
numes prie sekančio lavono? Kodėl tada iš karto nenumest? Kodėl prie
antro? Juk kalba buvo apie net tris pedofilus bei tą draugės seserį, tai
lavonų turi būti ne 2. Nu čia arba tikrai iš tavo knygos variantas, arba
tikrai kažkur galai prasilenkia.