Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Vinetu
Data: 2009-10-06 13:02:39
Bingo.
As lyg irgi ta darau, kad priestarauju nepagristiems teiginiams apie Kedzio
psichine bukle. Irgi nerasiau kas kaltas, o kas ne.
As to nezinau, ta 100% zinojo tik Furmanavicius, ar jis kaltas ar ne. Netgi
Kedys galejo klysti, galejo prasimanyt, traumuot vaika ir t.t. Bet lygiai
tiek pat galejo jis ir neklyst. Dar nezinom. Ir tikrai netvirtinau kad
Furmanavicius gali but kaltas vien del to, kad as nepasitikiu teisejais.