Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-06 12:19:44
"Vinetu" <nekenciu@spamo.com> wrote in message news:haf0ve$8k8$1@trimpas.omnitel.net...
> Pardom mesje kur as ka kaltinu? kur ka teigiu?

tavo postu citatos:
"Kodel iskart jei teisejas tai baltas ir pukuotas, o jei zmogus kuriam uztrenkiamos visos durys tai jau psichas?" (apologija tevo atzhvilgiu ir neishtartas klatinimas gynimu aukos vien todel, kad jis yra teisejas)
ir sekantis tavo pareishkimas atsakant i lino posta:
"Kazkaip man nekelia pasitikejimo teisejai :)"
ir zhudantis kontrargumentas
"Visuomenes paklausk"
ir klausimas  persmelktas kaltinimu
">>> Kodel mastymas toks vienapusiskas?"
tiesa pasakius ash _visada_ stengiuosi galvoti ish abieju pusiu

> Man teisejai nekelia pasitikejimo, blogiausiu atveju as jais nepasitikiu ir
> tiek.
O ar tai kaip tik taves nepaverchia shalishku? ir uzhimanchiu kazhkuria pozicija grindzhiant ne kokiais nors pamastymais ar argumentais, bet butent niekuo neparemtais prietarais (tingiu ieshkot tavo citatos, bet tu minejai kad su teismais ir teisejais neesi susidures (jei pradesi prieshtaraut - rasiu:), taigi tavo nuomone suformuota masiu ir zhiniasklaidos. Kaip zhinia toks nuomones formavimo budas niekada nebuna labai geras, matyt zhinai kas yra pr'as ir kaip formuojama zhmoniu nuomone:). Taigi ar tik ne tu vadovaujiesi butent tuo, kuo kaltini mane - vienpusishku mastymu:)

> Ir nieko as nekaltinu ir netgi psichu nieko nevadinu.

sutik, kalboje zhodis psichas, neturi tokio pat svorio kaip pedofilas. Psichas (ar idiotas), yra tiesiog "keiksmazhodzhio" lygio atsiliepimas apie zhmogu, su kurio nuomone tu nesutari, ar tiesiog kuris atrodo keistai, ar galvja kitaip negu tu, bet kalboje tai nebutinai reishkia psichikos sutrikima. O shtai pavadindamas kazhka pedofilu tu kaltini rimtu nusikaltimu ir klijuoji labai negatyvia etikete. ...