Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: pjezo
Data: 2009-10-06 12:13:15
attkreipei demesi, kad filmukai ne istisiniai, su pertraukom.
atkeripei demesi i vaiko zodzius "ar neprisimeni/ar pamirsai"
ir tevo paraginima -"tai tu man pasakyk/papasakok"

nekyla jokiu abejoniu ? nemanai kad tai lengviau nei lengva surezisuoti?
zinoma su salyga kad nusispjauti i tai kaip tai traumuos vaika- nes vien tas vaisdelis kai prie gulincio manekeno vaikas imituoja oralini...
na tokiam teveliui vien uz tai skirciau psich ekspertize...