Tema: Re: Nušautas Kauno teisėjas J.Furmanavičius
Autorius: T:\)
Data: 2009-10-05 14:02:44
matai linco teismas mano manymu yra lygiai toks pats kas atsitiktinis skaiciu generatorius. Galima tiesiog sudaryti teiseju, politiku, policininku, gydytoju, dazytoju, vairuotoju sarasus ir is ju kiekveinais metais atsitiktiniu budu isrinkti po asmeni kuris bus nusautas tais metais, nes sitema korumpuota, o tiksliau musu gyvenimai korumpuoti :)

T:)