Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: Povilas
Data: 2012-02-03 18:01:05
Matai,suzinojau naujiena,kad sitas terminas tai uzbekisku ryziu
pavadinimas,o maniau,kad tai kazka bendro turi su tais azijiniais kmynais -
gyveni zmogus ir mokaisi ir uz tai esu dekingas!
Bet vargu  ar del uzbekisko "autentiskumo" as pulsiu ieskoti susmirdusio
medvilnes aliejaus ir ji svilinti,kad atsiskirtu visos nereikalingos ir
nuodingos frakcijos,vargu ar meistrausiu kieme zidini ketaus puodui,vargu ar
ieskosiu paties ketaus puodo ir vargu ar savo smegenineje ijungsiu
jungikli,kuris man pasakys - teisingas plovas valgomis tik rankomis ir tai
dar reikia zinoti kuria ranka valgyti,nes su kita teisingas musulmonas tik
subine plaunasi.

P.S.Jeigu antrais tarnavimo CA metais man nebutu priskyre "pamainos" is
Uzbekijos,tai gal dar ir skambetu man visa tai kas uzbekiska romantiskai,
bet kai maciau as tuos uriukus,maciau kaip jie elgiasi,kaip jie valgo ir kt,
tai gal as geriau jau valgysiu ryziu kose su mesa, nei uzbekiska plova,kad
tik kur nors genuose neuzsiciklintu kas nors uzbeekisko ir kitame gyvenime
neatgimciau ten.

P.P.S.Pozerukai, nepriimk kaip kazko priesisko Tamstai is to ka dabar
susakiau - tiesiog isiliejo prisiminimai apie uzbekus.

"[pozherukas.namie]"  parašė naujienų

Neturi 'Aliejus' uzbekiškų ryžių :(