Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-23 15:29:54
pirmapradis išradimas buvo apkepinti mėsą, po to sukrėsti morkas ir česnaką ir dar pakepinti. Bet nepasakyčiau, kad tai zervakas.
Kol naudojau šlifuotus ryžius, dėdavau juos nevirtus. Bet natūraliems neužtenka laiko, o ypač skysčio, todėl juos dedu apvirtus -
labai al dente. Apverdu juos didesniame kiekyje vandens, tada vandenį nupilu ir užpilu šviežiu sūriu vandeniu - gaunasi biresni. Bet
čia skonio reikalas. Šiaip plovas, kurį esu ragavus iš uzbekų, buvovo mano skoniui per košiškas ir per lipnus, todėl tai grynai mano
variantas ir su originalu nieko bendra neturi :) Bet esu tikra, kad su virtu zervaku tikrai išeis, reikia tik pasireguliuoti vandens
kiekį, kad gautųsi reikiamo kietumo ryžiai ir reikiamo skystumo patiekalas. Bet tai nėra sunku, nes indelio dydis toks pats ir iš
antro karto bus geriau, o iš trečio - tikrai pavyks :)

Dažnaisuiai dedu adžyką, ją perku vokietijoje ruskių parduotuvėje. Vieną man patinkančią rūšį radau - ji ne tiek aštri, kiek
pikantiška. Alternatyviai naudoju iš turkų pirktą prieskonių mišinį Gyros