Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-01-20 19:17:36
ai ir o kur svogunai?! ;)

"ALORA"  wrote in message news:jfbn59$r47$1@trimpas.omnitel.net...

Detalej nežinau, darau iš akies :) jami jautienos gabaliukus, gerai apkepini
ant riebalo, pridedi prieskonių ir druskos (aš
paprastai dar iš vakaro kokiam marinate juos paraugiu). Avienos tokiu atveju
nekepinu, bet irghi marinuoju. Mėsą maišau su stambiai
tarkuotom morkom, šiek tiek pasmulkintais česnakais (skiltelę į 6 dalis ar
pan.). Girdėjau, kad žmonės deda pomidorų, bet aš nededu.
Tada viską dar paprieskokinu, pvz., adžika.
Tada jamu ryžius (kokie patinka). Ryžius norimu santykiu maišau su mėsos
mase. Mano norimas santykis - 1 dalis mėsos (arba daugiau)
ir 2 ryžių (arba mažiau.. geriau mažiau :)  Visas fintas daba yra sudėti
tinkamas porcijas į indelius, kad nepersipiltų skystis.
Matematika tokia: ryžiams reikia 3x tokio kiekio H2O, tad masės dedu ne
daugiau nei trečdalį indelio, tada pilu karštą sūdytą
vandenį, bet iki kaklelio. tada - į karštą orkaitę 1,5-2 val. Orkaitė 200
laipsnių. Mano indeliai balto taškuoto molio, nežinau, ar
tai turi skirtumo procesui. Po indeliais reik pakloti popierių, bo vis tiek
skysčio gali išsitaškyti.

Tai čia tokia oficiali versija :) kadangi mūsų mėgiamiausias variantas yra
su aviena ir nešlifuotais ryžiais, maišytais su
laukiniais, tai jam apkepinu avieną, apverdu ryžius, nukošiu, tada procesas
kaip pirmiau. Dedu gerą pusę indelio mišinio, užpilu
sūdytu vandeniu iki kaklelio ir po 30-40 minučių turiu gatavą. Ryžiai
gaunasi biresni. Bet šiaip, kaip ne gurmanė, skonio skirtumo
nejaučiu. Norint gauti user-friendly variantą, paskutines 10-15 minučių
galima palikti išjungtoje orkaitėje, kad kiek pravėstų