Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-20 12:36:18
plovas kilęs iš daug žodžių, tame tarpe ir pilaf. Kiekviename Azijos, pietryčių Europos ir mediteranijos kampe tas žodis tariamas
kiek kitaip. Iš esmės tai tas pats itališkas risotto. Beje, pilaw, polof, pilafi ir tt reiškia ne košę, o ryžius.

Tas ką lietuvisai pažįsta kaip plovą yra uzbekiškas palov. Plovas su vyšta būna, bet ji yra labai stipriai pipiruota ir pats
patiekalas ruošiamas kiek kitaip.  Bet tie, kurie mėgsta plovą su tikra mėsa. turbūt nelabai mėgs su vyšta :)