Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: Gipsas
Data: 2012-01-20 11:58:07
vistienai, zinoma pakaktu max.30 minuciu, o gal ir 20 ..
aviena, zymiai yra geriau nei jautiena, nes tikrai bus minkstesne. Naudoju
bet kokia avienos dali, kas lieka nupjauscius nuo kaulu, dedu ir kaula
aplipusi mesa, nuo to plovas tampa tik skanesnis
jei neturiu avienos, naudoju kiaules sprandine, kazkaip jautienos nenoreciau
det..netinka ji man ten..beto rizika, kad bus kieta, gumine ilieka 90 proc.