Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: Povilas
Data: 2012-01-25 19:54:32
Kol jie mazi,tai specai aiskino,kad labai reikia saugoti ju kojas,kad nebutu
dregmeje ir saltyje.Tie patys specia,kurie man ir pardave visciukus,labai
stebejosi,kad isgyveno visi per pirmasias savaites.

P.S.Vienas pazystamas,kuris anksciau cia parasinedavo,minejo ,kad su
kalakutu kojom  dar daugiau bedos - ten jas net spiritu itrindineti reikia !

"ALORA"  parašė naujienų news:jfn128$fqd$1@trimpas.omnitel.net...

o kodėl jie tokie lepūs?