Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: Povilas
Data: 2012-01-26 19:32:36
Na,zinok,kad anas veikejas,kuris pasakojo apie kalakutu koju trynima spiritu
yra baiges ukininkavimo mokslus Vakaruose ir kazkiek metu dirbo pas fermeri
vokieciu-austru pasienyje,tai gal ten jis prisiziurejo sitokiu mandrybiu?

"ALORA"  parašė naujienų news:jfpmgm$uqh$1@trimpas.omnitel.net...

nuva, vis rankų darbas :) o fokiečiuose vaistukais juos :) Beje, sako, kad
tie sutvėrimai, kurie 2 savaičių 1 kg sveria, praktiškai
net plunksnų neturi, todėl turi ir odos problemų, tad juos dar kažkuom ir
purškia