Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: [pozherukas.namie]
Data: 2012-01-22 11:11:28
Milijonai tu receptu plovo yra, pas uzbekus, kiekviename name gaminamas pats
tikriausias ir originaliausias plovas :) Taip jau gavosi, kad per daugeli
metu sukaupiau ne maza biblioteka (realiu knygu) apie patiekalus is ryziu
(http://pozherukas.livejournal.com/tag/knygos#post-pozherukas-6658 reikia
dar papildyti sarasa naujomis knygomis, kurias gaunu dovanu is draugu ar
netycia randu kuriu dar neturiu) - ir manau, kad plovas - tai tiesiog vienas
is budu paruosti ryzius :) Beje plovas gali buti ir be ryziu, ir be mesos...
Jei naudosi visa sena avino kumpi - tai pora valandu zirvakui - tikrai nebus
per daug. O su vistiena, tai irgi priklausomai nuo vistos - sena gumine irgi
noretu buti pavirinta bent valanda, o visciuka tai isdarineju, apkepu ir
isimu, kol zirvakas ruosiasi su likusiais kaulais. Po pusvalandzio paliktus
kaulus isimu, sudedu mesyte ir pavirinu dar 10-15 min. tada jau dedu ryzius.
Kaip pvz : http://pozherukas.livejournal.com/18800.html - Skanaus :)