Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: [pozherukas.namie]
Data: 2012-01-22 16:31:35
As irgi vis svajoju cenakinese pasidaryti, bet, kad cenakiniu neprisiruosiu
nusipirkti :(
Kiek suprantu Alora tu tik mesa apkepi atskirai, o likusiu ingradientu
neperkepi pradzioje ir zervako neverdi - tiesiog vandeniu karstu uzpili ir
tusinasi tiek, kiek ryziai verda? O prieskoniu dedi tik adzika? Cia savos
gamybos ar pirktine?
Turetu skanu buti, ieskosiu cenakiniu :)