Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-23 21:16:43
bet tai ne priežastis, juk nebūtina supusti per vieną kartą. Be to, iš to paties sutvėrimo gaminamos krūtinėlės ir blauzdelės, o tam
sutvėrimo svoris neturi įtakos.

Beje, mes kartą netyčiom nusipirkom mėsos rytuose, kažkur apie Chemnitz-Karlmarksštatą. Ir mėsa į apdorojimą reagavo taip, kaip iš
jos tikiuosi :) Bavarijoj jau buvau pradėjus galvoti, kad nebemoku nieko iš mėso pagaminti, nes vis gaunasi kažkaip kitaip