Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: [pozherukas.namie]
Data: 2012-01-22 16:20:18
Pernai, per tuos didziuosius vasario salcius, vienos Kauno kavines
jubiliejinio gimtadienio proga gaminau ekstremalu plova lauke prie -15C ir
baiginejau jau tamsoje (morkos, svogunai, mesa - buvo supjaustyti
patalpoje). Tai visai pavyko. Dariau kazane (20ltr.) ant dujines virykles.
Valgem patalpoje. O jei miske ir valgysit - tai butu gerai termodubeneliai,
bo labai greitai saltyje plovas atvesta. Ir ant aliejaus daryk, o ne ant
(su) lajaus ar kitu gyvuliniu riebalu. Skanaus!