Tema: Re: Plovas su aviena
Autorius: Masala
Data: 2012-01-20 10:20:24
Manau plovui puikiai tinka bet kuri avies vieta, nes ilgai troskinama,
zinoma riebesne gariau. As syki gaminau (kai buvom isigije avi, skerdiena)
naudodamas mesa kuri nebetiko niekam kitam, gavosi puikiai, gal net skaniau
nei kai gaminau is kumpio ;)  Receptukas visai teisingas G.Vilpisausko
bloge:

http://giedrius-v.livejournal.com/51512.html