Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: RaR
Data: 2011-01-07 10:20:10
Na, mano tėvas irgi į partiją nestojo, nors dėl to buvo užraukta jo karjera ir apskritai iki nepriklausomybės pastovion valdžios nemalonėn pateko. Bet jis mums gan atvirai viską pasakodavo, ypač apie savo vaikystę - pokario laikus. Ir visokius "balsus" kasdien per radiją klausydavom. Bet to ir klasė buvo tokia ... "ne komunizmo statytojai". Atsimenu, nuveža į kolchozą bulvių kasti. Pamatome sukrautų drenažo vamzdelių krūvą. Vienas ir sako - reikia naikinti valstybinę nuosavybę, greičiau šita santvarka sugrius. Ir duodam akmenimis į tą keramiką.

O dėl gaujų tai gryna tiesa - apie 80-uosius visoje Lietuvoje vyko totalinis karas. Kiekvienas kaimas kariavo prieš kiekvieną kaimą, ir visi bendrai - prieš rajonų centrų gaujas. Palangoje pliekdavosi Kaunas prieš Panevėžį, Šiaulius ir t.t. Ir ne šiaip sau kumščiais - naudodavo lazdas, grandines, šampano butelius ir t.t.