Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: RaR
Data: 2011-01-05 14:30:32
Na tai lengviausia sakyti "visur vieni vagys ir žulikai, todėl nieko
pakeisti negalima", bet taip niekas ir nesikeis. Gal tau ir atrodo kitaip,
bet aš įsitikinęs, kad visose srityse gali atrasti sąžiningų ir savo darbą
mylinčių žmonių, bet visuomenės abejingumas ir nepasitikėjimas jiems tikrai
nepadeda.

"Algirdas Kestutis" <algkest@centras.lt> wrote in message
koks naivumas,
zmones nepranesineja todel,
kad vietose ir sedi nusikalteliai valdzioje.

"RaR"