Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-05 16:42:06
CCCP'o laikais ne taip jau ir ramu pakeliui į mokyklas būdavo. Gaujų karai vyko nemenki.
Štakietus į rankas ir pirmyn. Vidurinė prieš vidurinę, vidurinė prieš profkę, gatvė prieš
gatvę, o jau kaimuose - tai ir išvis be "stogo" - nesirodyk. Vien jau studentų nuotykiai
kaimuose ko verti: visi SS būriai bei kolchozų laikai - tik ir prisiminimai, kaip su vietinais
kalėsi. Tiesiog žmonėms būdinga "o seniau buvo geriau".
O kas link "kieno advokatas shmaikshtesnis - tas teisesnis" - tai sovietmečiu ir advokatų
nereikėjo: jei nomenklatūros sūneliai - ir taip sausi išlis, na o kitiems - pinigėliais gali atsipirkt.