Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-06 18:45:50
Jei paimsim konkreciai mano dieduka, potencialiai skanus grobis butu buves (gerai gyveno) jis tuo metu, ypach kai visi aplinkui viska pazhista ir zhino. Kaimas mazhas, aplinkui vien pensininkai, artimiausias telefonas - uzh 3 km. Nu bet vat nelindo ir gana. Vietiniu vagiuku buvo keletas koluky, bet nelindo, o "zaliotni" - ishvis budavo retenybe. O dabar...?