Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-06 17:17:16
Šiaip jau man 51'ieri, taip kad vargu ar iš čia besilankančių yra labiau prisimenančių.
Kitas niuansas: mano tėvas buvo vidaus tarnybos kapitonas (gaisrininkas šiaipjau,
vieno iš Lt rajonų priešgaisrinės priežiūros inspekcijos viršininkas nuo mano penktos
klasės, jam pagal pareigybės infos daugiau duodavo, nei eiliniams, bet nelabai jis tada
dalindavosi su manim ta infa, tada...). Na bet reikia but buku kaip tramvajus, kad
gyvent CCCP'e ir nesigaudyt realybėj. Slėpimai buvo kasdienė ir visuotina praktika,
šob narod nie volnovalsia. Toli nevaikštant: mano bendramoksliai iš paralelės klasės
buvo suorganizavę ginkluotą gaują, medžiojo karves ir pardavinėjo mėsą, įkliuvo,
vienas berods tiktai sėdo, kitus išsuko. Spaudoj - mirtina tyla. Man tiesa sakant keista,
kaip žmonės (tie runkelių prabočiai) taip sugebėjo gyvent užsikimšę ausis ir užsimerkę.
Iš kitos gi pusės: mano tėvas (tada jam apie dešimt metų buvo) žinojo viską apie
Rainių žudynes (tiesiog gyveno greta), bet apie tai man papasakojo tik po
nepriklausomybės atkūrimo (tada ir supratau, kodėl jis niekad į partiją nestojo).