Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-01-05 15:43:49
> Nu is esmes idomus argumentas. Bet is kitos puses, kaip tai suderinama su
> bausmes neisvengiamumu? Tada nereikia nei bausmiu, nei istatymu? Iki kokio
> lygio nereikia?

ne, nereikia moket uzh kazhka kitam, kai kazhkas ir taip gauna pinigus uzh
ta darba. Juk butu kvaila pasamdyti kelininkus nutiest kelia, o paskui dar
ishkabinet aplinkiniuose miestuose skelbimus, kad ryshium su tuo, kad
kelininkai nedirba, mes mokesim dar ir jums, kurie pades tiest kelia - kam
tada moket kelininkams, gal mes tiesiog mokam prarabui, o viska kitka
susirenkam ish bedarbiu, norinchiu dirnbt uzh puse tiek kiek gauna
kelininkas?

o reikia tik vieno idioto su iniciatyva, kad paversti tavo gyvenima
pragaru - vat pasijamu fotika, kamera ir sekioju menesi keda - nepersivede
dviacio per sankryzha, ishmete popieriuka ish kishenes, vat, shiukshlina,
nesulauke tushchiam kelyje kol uzhsidegs zhalia shviesa ir perbego per
raudona (nes lyja, naktis, mashinu nera), va batareikas ishmete i shiukshliu
maisha - nuodyja visus... manau masekus kiekviena zhmogu ne tik, kad
sugadintum jam ta menesi, bet ir surinktu labai daug "baudzhiamo purvo" -
kam nuo to geriau?

> Taip, is pradziu zmones is to gyventu, bet neilgai, nes greit pazeidimai
> sumazetu iki minimumo (o toks ir yra siekis).

The year was 2081, and everybody was finally equal... tskant...

 Apskritai tai KET tik
> pateikiau kaip viena is galimybiu. Galima sumazinti premija iki atitinkamo
> lygio, kad pranesimu skaicius nevirstytu kazkokios ribos, galima is vis
> sistemos cia netaikyti.. zodziu tai jau detales, sistemos fine-tuninimas.
> Pagrindine mintis buvo tai taikyti kontrabandoj, nes cia kaip ir problema
> nr.1, skelbia kara, kurio dabartiniu mentalitetu neimanoma laimet.

na, o spek kaip didzhioji dalis kontrabandininku ikliuna - kai musu uolus
poliucininkai netychia uzhtinka ishkraunant cigarechiu sunkvezhimi
kazhkokiam kaime - ogi tik skundais.. Lietuviai zhmones ir taip idomus, ach
tu man neduosi harielkos chaliavnai, vat eisiu ir iskusiu tave! Ash nemanau,
kad kazhkokios premijos kazhka duotu.

> Tai aisku kad atsakomybe uz melaginga pranesima.

o kas irodytu, kad tai neteisingas - vat shtai prashau, shviezhiai
sufotoshopinta nuotrauka kaip kedo mashina akeja lenino aikshte... Ar
policijoj tikrai dirba ekspertai, turintys skila irodyt, kad tai klastote?
Tiesa pasakius ash apskrytai tik viena toki eksperta pasaulyje zhinau, kuri
sbutent tame specializuojasi (matyt ju yra daugiau, bet tikrai, labai, labai
mazhai)...

>Nesupratau ka tu sumoki, tai jau kysis, uz istatymo ribu.

O kas mane iskus? Prokuroras, kuriam ash moku, kad jis apkaltintu tave? ar..
oh, wait, daugiau nieko nera... ash ir prokuroras:)