Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: ufonaut
Data: 2011-01-05 14:44:46
On 01/05/2011 02:31 PM, Toxis@ze_yval_place wrote:
> [...]
> O kiekvienas policininko pareiga butu ne pazheidimu prevencija, o kad butu
> kuo daugiau pazheidimu ir kuo daugiau baudu - lygiai tas pats, atsirastu
> zhmones, kurie gyvena ish skundimo, kai nera realiu skundu - juos prasimano,
> ar dar geriau patys sukuria situacija, kad tave iskust, o turint dabartines
> technologijas vis sunkiau ir sunkiau atskirt, kas yra tiesa? Tu mane pvz
> nervini, nufotkinu viena karta dekingai tavo tachka - ir fotoshpinu, aha,
> shiandien pastatei ant zholes, ryt vidury lenino aikshtes, poryt ant

Nu is esmes idomus argumentas. Bet is kitos puses, kaip tai suderinama
su bausmes neisvengiamumu? Tada nereikia nei bausmiu, nei istatymu? Iki
kokio lygio nereikia?
Taip, is pradziu zmones is to gyventu, bet neilgai, nes greit pazeidimai
sumazetu iki minimumo (o toks ir yra siekis). Apskritai tai KET tik
pateikiau kaip viena is galimybiu. Galima sumazinti premija iki
atitinkamo lygio, kad pranesimu skaicius nevirstytu kazkokios ribos,
galima is vis sistemos cia netaikyti.. zodziu tai jau detales, sistemos
fine-tuninimas.
Pagrindine mintis buvo tai taikyti kontrabandoj, nes cia kaip ir
problema nr.1, skelbia kara, kurio dabartiniu mentalitetu neimanoma laimet.

> 2) O kas butu uzh neteisingus praneshimus?:
> a) nieko? Tiesiog apskundi randomu visus, tegul valdzhia dusinasi, man
> vistiek kazhkas nukris
> b) bauda tau? Na, tu iskundi mane, ash sumoku sprendimo darytojams - jie
> nuskausmina tave. Dar kart nori skust? Dar kart nuskausmina.
Tai aisku kad atsakomybe uz melaginga pranesima. Nesupratau ka tu
sumoki, tai jau kysis, uz istatymo ribu.

> 3) zhymiai geriau veikia tokie variantai:
> http://www.youtube.com/watch?v=iynzHWwJXaA  (speed camera lottery:)
Veikia gerai ir nuotaikingai. Bet yra prevencija ir yra bausme.