Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-05 18:06:18
p.s. Juokai juokais, bet buvo atvejis. Pas prokurora atejo teisiamojo mociute, prashydama padaryti nuolaida. Anukelis - banditelis, jau surinkti stopudovi irodymai ant jo, be jokiu shansu i kokias nors lengvinancias aplinkybes. Mociute - serganti sunkia kazhkokia liga, drebanti visa ir turbut paskutines dienas skaiciuojanti. O pasirodo ja advokatas paprotino, duok man tiek tai pinigu, nes reikia prokurorui ir teisejui sumoket, tada jie ar tai shvelnesni nuosprendi, ar tai ishvis ishvartys anukeli - mociute sukrapshte visas santaupas, pardave daiktus, ir visvien nesurinko tiek kiek reik, tada atejo pas prokurora deretis, pomiluj barin sako, daugiau neturiu. Ir ne ish čatlanų liaudies pasaku shis atsitikimas jeigu ka, ish pirmu lupu, prokuroro.
Zhodzhiu, mane nelabai zhavi gynybos galimybiu tendencijos Marijos zhemej. Ir apie advokatu luoma nieko gero ash nemanau.