Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: Arvis
Data: 2011-01-06 13:22:53
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> parašė naujienų pranešime:ig1rnl$b8r$1@trimpas.omnitel.net...
> Tik nereikia čia propagandos. CCCP'e reali nusikalstamumo statistika
> buvo tiesiog įslaptinta, vat ir visas skirtumas.

Kad viskas buvo įslaptinta, tai, gink Dieve, neneigiu. Kad "prie ruso" daugumai nebuvo kurortai ir galimybės imtis iniciatyvos buvo nepalyginamai skystesnės, irgi faktas, nors ubagų, ko gero, dabar daugiau.
Bet kad anais laikais aplinka buvo gerokai saugesnė, nėra tik mano fantazijos vaisius.
Paprastas pavyzdys: pagal darbo pobūdį dažnai tekdavo lankytis pas žmones, tame tarpe ir kaimuose, gyvenvietėse. Tai LABAI dažnai, atvažiavus pas žmogų, rasdavai duris nerakintas, bet į duris iš lauko pusės atremta šluota ar koks šiūpelis-suprask, nieko nėra namuose. Kaip kokioj nors Švedijoj, kurios tūlas lietuvis (rusas, lenkas, etc.) dar nebuvo pagerbęs savo apsilankymu.
Pabandykim dabar rasi tokį vaizdelį. Sėkmė gali vainikuoti tik atvykus į "bomžyną".
Kiekvienas laikmetis turi savo privalumų ir savo trūkumų.