Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: RaR
Data: 2011-01-05 14:26:17
Pastebejimai argumentuoti. Bet galbut tas finansines paskatas galima taikyti
ne visoms nusikaltimu rusims, o tik toms, kur tai butu efektyviausia ir
kiltu maziausiai problemu? Man atrodo, ir sios vyriausybes yra priimtas
kazkoks nutarimas apie finansinius nusikaltimus ir apie atlygi uz
pasitvirtinusi pranesima.

O ivairias idejas siulyti ir apie jas diskutuoti visada naudinga.
Lengviausia visas idejas siusti ant triju raidziu, bet nuo to gyvenimas
negereja.