Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-06 17:26:17
Tikrai kiek buvo nezhinau, turbut niekas nezhino. Remiuosi kai kuriais požymiais. Kad ir "Ju ieshko milicija" lentos tuometiniu turiniu. Arba tuo, kad duru galima budavo ir nerakinti, nebent esi koks tai tolkučkės delavaras. Arba dar tuo, kad mano dieduko kaime per 20 metu nebuvo nei vieno nusikaltimo. Dar tuo, kad Tuzovas su Kavaliausku jaunystej (apie 1980 m.) buvo normalus bachuriukai, bishki tik shustresni, naglesni, bet ne tokie atmarozkai, kokiu pilna dabar. Nu ir dar daug visokiu pozhymiu. O Krivickas dar jaunuolis, nzn kodel jy cia ikishai, visai noreciau buti jo amzhiaus ;)