Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: RaR
Data: 2011-01-05 15:44:31
Kartais kaip "pakelti liaudies ūkį" nesugalvoja ir ekonomikos Nobelio
premijos laureatai, tuo tarpu praktiškai kiekvienas kaimietis turi savo
receptus ir visiškai neabejoja jų veiksmingumu bei visų kitų priemonių
kvailumu.

"Algirdas Kestutis" <algkest@centras.lt> wrote in message
paaiskink man kaimieciui,
kaip reikia protingai galvoti,
kad suprasti kokiu budu pakils liaudies ukis
ziauriai didinant mokescius bei lengvai bojkotuojant banko paskolas?

"RaR"