Tema: Re: kontrabandai ir korupcija - ne!
Autorius: Sail
Data: 2011-01-06 18:26:10
Na tai tamsta teisus, dabar daug geriau ir galimybiu daugiau, nei anuomet.

Bet nesakyk, kankina nostalgija tam laikui, kai dar zmogus zmogui zmogus
buvo. Va ta tai praradom, ir panasu negriztamai.
O turtas tai velniai zino, ar toks jau vertingas, jei zmogisku santykiu vis
maziau ir maziau.

Budavo reikia persikraustyt i kita buta, pasakai chebrai, susirenka ir migom
viskas padaryta. Dabar tai tik grazi pasaka.