Tema: Re: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Tomas
Data: 2010-04-15 11:49:26
Bandei kyshi duot, bet vistiek apiformino sunku girtuma, kad toks nelaimingas...? Taksa zhinok pigiau yra ishsikviest.

Del tautieciu tai uzhaugau miestely, kuriam vienintelis rusas vojenkomo komendantas gatvej, darbe ir virtuvej su boba kalbedavo shvariai tarmishkai aukshtaitishkai. Kad nelietuviu Lietuvoj gyvena ir itarimu neturejau, tai spek, kas tie mano tautieciai..

Bet ir patarejas atsirado, savo "rishlu" teksta paskaityk, kai ishsiblaivysi :)