Tema: Re: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Tomas
Data: 2010-04-10 15:07:24
Aj bendrai ne, spizdiel ash. Spejo blogo padaryt. Kuomet ji pradejo klibint ir kaltint ryshiais su nusikalstamu pasauliu, dar maivesi, kraipesi ir dare nekaltas akeles. Tuo diskredituodamas seimo pirmininko bei seimo nario statusa tautos ir pasaulio akyse. Gaishino tuo ir trukde seimo darba, seimo kuri mes visi renkam ir ishlaikom, t.y. jo deka buvo eikvojamas valstybes biudzhetas.