Tema: Ats.: Atlygis uz darba Siaures Korejoje
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-10 11:03:39
Kaip kažkas sakė, "o šventas naivume!" :)

Tomai, o tu manai, kad pinigai, esantys taupkasėje (senais laikais) ar banke
(dabartiniais laikais) yra iškart tau įnešus pinigus saugomi saugykloje ir
niekur daugiau nekeliauja? T.y. tu manai, kad po atsiskyrimo nuo TSRS
taupkasėje realiai buvo tie pinigai?

Ir manai, kad kompensacijos dydį reikia nustatinėti ne pagal tuometinę
vertę, bet išmokėjimo?